NEA civil szemmel

A Nemzeti Együttműködési Alap testületeinek, elsősorban Tanácsának üléseiről szóló beszámolók, általános civil dilemmák, események, miegymás

Számláló

Friss topikok

  • kreszács istván: Köszönjük. Köszönöm. Hiányozni fog egy hiteles mérce. (2016.03.08. 15:43) Vigyázzatok a strázsán
  • kreszács istván: Minden sor helytálló, tárgyszerű. S az anomáliákat, csak bővíteni lehetne, sajnos. /CIC-ek szerepe... (2016.02.19. 21:50) NEA választás - kérjük oszd meg
  • szép új világ...: @teroli: igen, akkor nem ad modot a rendszer. HA modositjak regionalisra, akkor meg fog nyilni a ... (2016.02.16. 11:49) Ezt is megéltük
  • kreszács istván: Most csak annyit, ha nem kattintok ide, nem tudok róla.... Aztán küldik ám az üziket az Emmitől, h... (2016.02.02. 18:21) NEA választás és a közpolgári öntudat
  • blundza: Gratulálunk a státuszváltáshoz, ez szuper! Működésin túl vagyunk, szakmain majd most fogjuk átvere... (2015.12.31. 11:02) Nyilván intellektuális zavar

Utolsó kommentek

  • kreszács istván: Köszönjük. Köszönöm. Hiányozni fog egy hiteles mérce. (2016.03.08. 15:43) Vigyázzatok a strázsán
  • kreszács istván: Minden sor helytálló, tárgyszerű. S az anomáliákat, csak bővíteni lehetne, sajnos. /CIC-ek szerepe, csökkenő források, minősíthetetlenül alacsony színvonalú marketing, s ki emlékszik még a Wekerlére... (2016.02.19. 21:50) NEA választás - kérjük oszd meg
  • szép új világ...: @teroli: igen, akkor nem ad modot a rendszer. HA modositjak regionalisra, akkor meg fog nyilni a lehetoseg (a regnyil bekuldese utan) (2016.02.16. 11:49) Ezt is megéltük
  • teroli: @szép új világ...: azt hiszem az lesz a gond, hogy mi "csak" helyi hatókörűek vagyunk (2016.02.16. 10:30) Ezt is megéltük
  • szép új világ...: @teroli: olyannyira, hogy mar csak nyolc napig lehet jelentkezni: civil.info.hu/kezdje-itt/-/asset_publisher/X3nVlVWAUbeG/content/felhivas-a-nemzeti-egyuttmukodesi-alap-a-tovabbiakban-alap-civil-je... (2016.02.15. 20:06) Ezt is megéltük
  • Utolsó 20

2012.11.11. 08:05 szép új világ...

Kirakták és kiírták

Kirakták a szakmai eredményeket: civil.kormany.hu/nea-palyazati-kereso és kiírták a 2013-as működési pályázatokat (beadási határidő december 11!). Mondjuk, hogy minek a terhére költekezik az állam (és pályázhatnak a szervezetek) az rejtély, hiszen nincs elfogadott (nemhogy hatályos) költségvetés (és mint említettük volt az NCA időszakában, 2009. december közepén a ma regnáló helyettes államtitkár akadályozta meg, hogy az akkor már elfogadott, de még hatályba nem lépett költségvetés terhére ki lehessen írni a pályázatokat).

De hát más szabályokat is át és meghágunk manapság, szóval Pályázatra fel!

55 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://civilnea.blog.hu/api/trackback/id/tr324901401

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr. pretender 2012.11.11. 09:59:11

egészen elképesztő, nem találom a szavakat sem arra, ami most itt történik.

dr. pretender 2012.11.11. 10:11:46

"A Kollégiumok az arra érdemes pályázatok között összesen a 2013. évi támogatási forrás 60%-át (...) oszthatják szét..."

ez mit jelent? a további 40%-ot hogyan osztják szét??

szép új világ... 2012.11.11. 10:17:55

@dr. pretender: 30%-ot szakmai pályzatokra,10%miniszteri keretre.

keleti42 2012.11.11. 11:09:10

És mi lesz a kollégiumváltással? Amikor az okos rendszer nem célfeladat szerint osztotta be a szervezetet csak azért, mert a tevékenységi felsorolásában szerepelt a "kulturális" szó is, amit egyetlenként ismert, akkor immár élete végéig a szervezetnek ebben a kollégiumban kell harcolnia?

tudommitakarok 2012.11.11. 11:15:47

Úgy látom, itt már teljesen fölösleges próbálkozás a rangsor alapján kalkulálgatni...
Nem rontom el a vasárnapomat azzal, hogy kikurkászom ebből a nem kicsit vacak keresőből a nyertes szakmai pályázatokat, de van egy olyan érzésem, hogy itt se érnének meglepetések...

kreszács istván 2012.11.11. 13:51:07

A NEA működtetésében nem az a komplikáció oka, hogy a főmenetszakértő NEA elnök, a szűk hátországa, s a néhány kormányzati vazallusként regnáló NEA kollégiumi fejbólintó adminisztrátornak nyilvánvaló a pártpolitikai elkötelezettsége és aktivitása. Ez simán belefér szerintem a politikai játéktér fair-play szabályaiba.
(Ilyen értelemben is minden tiszteletem azoknak a NEA kollégiumi tagoknak akikben van elég civil kurázsi, hogy józanul képviseljék a civil szféra különböző szereplőinek árnyalatait, elgondolásait, értékeit./

Az az igazi szomorújáték, hogy a NEA működését meghatározó döntések egy részénél nyilvánvaló az előkészítetlenség, a megalapozatlanság / ó jaj WEKERLE.../, s olykor a direkt pártpolitikai indíttatás. Másrészt katasztrofális az a kíméletlen, arrogáns, egyoldalú kommunikációs stílus amit a csizmadia-féle iskolázottságú tisztségviselők képviselnek.

Mindennek a következményeit a NEA kooperációjában, átláthatóságában, kiszámíthatóságában, bizalmi kötődéseiben - néhány kivételétől eltekintve - az érintett civil szféra egésze szenvedi. 2014-ig.

kerdeses 2012.11.11. 15:38:09

@keleti42: Akkor váltasz kollégiumot "amikor akarsz".

Minden támogatási évben megválaszthatja a civil szervezet, hogy melyik kollégiumhoz pályázik.
Tehát az alapcélok közül választva (és tevékenységet figyelembe véve) választhatsz más kollégiumot. Ez már erre a működési felhívásra is igaz, m ez a 2013-as keret, azaz az ideihez képest válthatsz.

@kreszács istván: "Ilyen értelemben is minden tiszteletem azoknak..."
Igen... tartsák meg a jó szokásukat azok a tagok, akik küzdenek jelenleg is a valódi civilekért, és ne adják fel... elismerés nekik, hogy megpróbálnak széllel szemben is... és ismerjük el, hogy a nyertesek között vannak rengetegen, akik valóban hasznosan dolgoznak.
A legnagyobb probléma, hogy sokan azonosítják már a NEA-t a "politikával"...pedig nem csak erről szól és ez ellen kéne tenni, hogy a civileket ezekkel a dolgokkal vádolva ne húzzák le a WC-n.... :S

Sasfióka 2012.11.11. 16:59:40

Ki tudja feloldani azt a paradoxont, hogy a 2013-as évi pályázatoknál hogyan csatolja 2012-es évi beszámolót, és a bevallott adomány mértékét mivel igazoljam? Csak mert a jog szerint az előző évi, itt értsem 2011?
És ha a 2012-es működési pályázatoknál azért nem kaptam a 2011-es év után normatív kiegészítést, mert nem adomány, hanem "magánszemély támogatása" volt - a számviteli törvény szerint helyesen - a beszámolómban, akkor 2013-as évben is kizárom magam, pont emiatt? Vagy hívjak össze közgyűlést, és módosítsam le a beszámolót??

kerdeses 2012.11.11. 17:12:36

@Sasfióka: Hm....

Az adomány "megfogalmazásához" nem tudom tanácsot...

De a lényeg h a 2011-es beszámolót kell használni. (sztem azt nem lehet most már módosítani)...
De normatív támogatás nélkül is lehet támogatást elnyerni... szóval ezzel nem zárod ki magatokat, csak a normatív támogatásra "nem jogosult" kategóriába sorolnak... ettől még maga a pályázat támogatható marad....

Sasfióka 2012.11.11. 17:18:58

Én ezt értem, és köszi is a választ. A 2012. évi működési pályázatoknál, ahol a 2011. évi tevékenység alapján lehetett normatívát igényelni, ott a törvény azt írja, hogy a benyújtási sorrendben, keretkimerülésig adják ezt a pénzt. Mi az első pályázók között voltunk az M kiírásban, és a beszámolókból az adomány mértéke is kiderül, de nem "adomány" szóval van illetve - mert a beszámoló kötött tartalommal készült, a törvény szerint.
Ezért nem voltunk jogosultak normatív kiegészítésre. Amúgy nem kis összegről van szó.
Ez alapján így a következő évben sem fogjuk megkapni ezt a kiegészítést, tekintve, hogy ugyanazt a beszámolót kell használnunk...
Nem a pályázatból zárom ki magam, hanem a normatív kiegészítésről. Amely - mint a neve is mondja - megfelelő feltételek esetén "politikai színtől függetlenül" (bocsánat, a pályázat értékelésétől függetlenül) JÁR(na)...

kerdeses 2012.11.11. 17:27:39

Yes, yes.... értem én.... sztem nézz utána jogásszal, hogy a már a bíróságnak leadott/letétbe helyezett/stb. beszámolón lehet-e változtatni...
Ha igen és ezzel megkapjátok, akkor változtatni kell, ha nem akkor meg sajnos marad a színezet....
De lehet érdemes a minisztérium/alapkezelő állásfoglalását is kérni, mert ha jól tudom akkor nem tiszta minden ezzel még, hogy pontosan hogyan is kéne értelmezni a rendelet ide vonatkozó pontját..... :) (vagy inkább sírjunk ezen?!)

szép új világ... 2012.11.11. 17:35:59

@kerdeses: lehet modositani, ugyanolyan modon, mint ahogy az eredeti el lett fogadv (kozgyules, kuratorium).
Van is neki kulon oszlop a merlegben.
Csak be kell adni az apehnek es az oih-nak is es velhetoleg adovizsgalat lesz belole

keleti42 2012.11.11. 18:40:49

@kerdeses: Kollégium váltására év közben nincs lehetőség. (Ahogyan adószámot is decemberben, december 15-ig lehet módosítani.) Mivel a pályázati kiírás már megjelent, így jelenleg nem tudható, hogy a váltás hogyan történik meg. Egyébként meg álláspontom szerint a rendszer már "bekategorizálta" a szervezeteket kollégium szerint, így nem úgy működik a rendszer, hogy minden évben oda pályázol, ahol "akarsz", hanem kérned kell a kollégium-váltást.

kerdeses 2012.11.11. 19:34:44

@keleti42: kollégium váltásra minden évben lehetőség van. azaz ha most más kollégiumhoz akar pályázni valaki megteheti.
az év támogatási évre szól. Mivel a mostani pályázat 2013. évi támogatásról szól így az idei (2012) évhez képest lehet váltani. a váltás arról szól, hogy oda ad be a szervezet pályázatot.
Szóval ha most máshova pályázik egy szervezet akkor nem évközben vált, mivel jelenleg a következő évi támogatásra lehet pályázni....
Pontosan tudható, hogy történik a kollégium váltás, csak kell írni egy emailt az info@emet.gov.hu címre... ahogy minden más kérdésben ebben is onnan érkezik a hivatalos válasz... szóval lehet tippelgetni, csak ezt más szervezetnek ne tanácsold mert nem valós....

kerdeses 2012.11.11. 19:42:46

@keleti42: pontosítás: nyilván kell nyilatkozni arról, hogy kollégiumot vált valaki, de ez nem "kérés", hanem "közlés" inkább.
Nem az Alapkezelő dönti el, hogy hova kategorizál be, hanem a szervezet az alapító célok közül kiválasztja, hogy az alapján hova pályázhat. Ha van több kollégium is ahova teheti akkor Ő szabadon dönt.... azért ebben még demokrácia van...

keleti42 2012.11.11. 21:39:05

@kerdeses: Egyről beszélünk, de mégsem. Mivel 4 hét van a pályázat beadására, így nehezen tudom elképzelni a magyar ügyintézőkről, hogy "átírják" az adott szervezetet a másik kollégiumhoz, addig pedig szerintem nem lehet elkezdeni a pályázatot, amíg hivatalosan nincs meg a váltás.

kerdeses 2012.11.11. 23:44:15

@keleti42: Hát.... megpróbáltam hogy az eper enged-e más kollégiumhoz pályázatot indítani... Enged.
Véglegesíteni akkor ugye tudom.
Majd az érvényességet fogják vizsgálni...
Annak meg az a kritériuma, hogy egy adott évben egy kollégiumhoz pályázhatok csak.... azaz a fentiek alapján pályázhatok máshova.... amikor meg vizsgálják hogy miért oda pályáztam akkor meg.... szóval nem tudom miért kéne bármilyen ügyintézőre is várnom, h visszaigazoljon bármit is.... de mint mondottam... info@ a tudója mindennek... és meglátjuk kinek lesz igaza. :)

keleti42 2012.11.12. 08:18:56

@kerdeses: Az "engedelemmel" nincs gond, de tartok tőle, hogy érvénytelen is lehet akár a pályázat, nekünk tavasszal egy lenyíló fül rossz beikszelése miatt lett érvénytelen az egyik pályázatunk. Értesítem majd a fejleményekről -))

keleti42 2012.11.12. 08:34:29

@kerdeses: Megjött az első válasz (3 helyről kérdeztem le...): nem kell csinálni semmit, így ott a pont! -)))

kerdeses 2012.11.12. 08:45:08

@keleti42: Juhuuu... remélem a pont nem itt van, hanem mindenkinék, hiszen az ilyen konstruktív "viták" jó dolgokat szülnek, így aki olvassa tudja, hogy kell eljárni. :)

keleti42 2012.11.12. 09:13:49

@kerdeses: Tisztelt ...!

Nincs semmi tennivaló ez ügyben, egyszerűen új kollégiumhoz nyújtja be a pályázatot.

Üdvözlettel:

...
referens
EMET

eviw 2012.11.12. 12:29:29

Elnézést az off topic-ért, de a pályázati eredmények között találtam NEA-E-12 elnevezésű pályázatot is. Tudja valaki, hogy mi lehet ez? Volt, aki 10 milliót nyert vele. A működési és szakmai pályázatokon tudomásom szerint jóval alacsonyabb volt a megnyerhető támogatások felső határa.

szép új világ... 2012.11.12. 12:31:46

@eviw: az az egyedi tamogatas (miniszteri) :(((

tudommitakarok 2012.11.12. 15:11:35

Egészen véletlenül nincs a szakmai pályázatokról egy böcsületes, áttekinthető táblázata valakinek?
Rá is érek épp, kiváncsi is vagyok... hm? :-)

eviw 2012.11.12. 15:34:26

@szép új világ...: Köszi szépen! Nem mondhatnám, hogy felvidít, hogy kik és mennyit kaptak. :-(
Ezt láttátok? www.sff.hu/14075.hir.Allami_penzek_a_kormany_civiljeinek

kreszács istván 2012.11.12. 19:49:45

Ühüm.
Latorczai úr! Csizmadia úr!
Tisztelt NEA Elnökség!
Nincs véletlenül a szakmai pályázatokról /nyertes, elutasított, indokok ../ egy böcsületes, áttekinthető táblázatuk....:)))

két menetelés között, próbáljanak meg intézkedni, ha lehetne..
szívélyes üdvözlettel
Kreszács István

kreszács istván 2012.11.12. 21:05:35

A NEA Tanács 387/2012.(10.30.) sz. döntése alapján javasolja, hogy a pályázati döntések nyilvánossága összességében legyen biztosított...

leesett a tantusz..... hajrá ..
akkor lösz böcsületes áttekinthető táblázat?
nos?

zip 2012.11.13. 09:04:03

sziasztok! először felsikkantottam, majd rögtön aztán csalódással fogadtam a tényt, hogy várólistásak vagyunk, egy egyébként elég szép összeggel. 250. helyen állunk. szerintetek, milyen esélye van a szervezetnek így finanszírozást kapni?

tudommitakarok 2012.11.13. 09:58:53

@kreszács istván: Rajtam vigyorog... :-P De jön még kutyára kamion, én csak annyit mondok szaktársak! ;-)

Még csak azt sem tudtam kihámozni a propaganda-szövegből, hogy hány nyertes szakmai pályázat van.

Mindenesetre van néhány érlelődő gondolatom...

Mint pl. a Hír 24 kommentelőinek személyes adatait követelik, mer miazhogy pofáznak, kritizálnak!

Aztán meg azon is morfondírozgatok, hogy a nagyemberek között vannak nem sík hülyék is, ők pontosan tisztában vannak azzal, hogy kérész életű a hatalmuk, max 2014-ig tart, nem javítanak, talán még nem is rontanak, egyszerűen csak lehúzzák, amit lehet, aztán elinalnak.

Meg még azon is ellamentáltam, hogy négy évből háromban lehet pályázni, a negyedikben nem, vagy valaki ilyesmi. Nem lehetne, hogy egyszerűen megmondják az elvtársak, melyik az az egy év, amikor ők nem pályáznak? mert akkor mi, picikék legközelebb akkor próbálkozunk majd. Vagy ennyire kell az éves regisztrációs díjunk?

Juteszembe! 2012-re befizettük az EPER árát, de ugye a 2013-as pályázatokat decemberig kell beadni. Akkor 2 pályázati évre fizettük be a befizetendőt????

Na Persze 2012.11.13. 13:49:53

ÁLCIVILEK: CÖF, Csizmadia - BAJNAI sajtótájékoztató.

Csizmadia László, a NEA elnöke 2012. 11. 08-án Bajnai Gordonról tart sajtótájékoztatót 48 percben.

LINK: www.youtube.com/watch?v=c69o6s14Ni4

Lényeg (13,45-nél, korábban szakértő politológusként álruháskodó Fritz Tomcsi olvassal fel): Bajnai nem alkalmas miniszeterelnöknek, mert nem felel meg azoknak a követelményeknek, amelyeket egy demokráciájára, erkölcsi értékeire büszke ország támaszt leendő miniszterelnöke iránt.

Vágjátok? A civil szervezetek pénzét fideszes honatyák szervezeteinek kipostázó álcivil bagázs, aki civil pénzekből politikai kampányt folytat, amivel egyúttal lejáratja a magyarországi NGO-kat, ...sza meg, DEMOKRÁCIÁRÓÉ és ERKÖLCSI ÉRTÉKEKRŐL beszél.

A rendszerváltás óta volt legaljasabb, legrosszindulatúbb, legnemzetellenesebb kormány seggéből kifelé szólva.

Milyen emberek ezek?
Mire lennének ezek képesek, mondjuk 2-szer ennyi pénzért?

tudommitakarok 2012.11.13. 15:48:36

@Na Persze: az a helyzet, fele ennyiért is ilyenek lennének...
Mondjuk a Bajnai féléket se kell sajnálni, vagy félteni.
Egy sz@r az összes.

Na Persze 2012.11.13. 17:02:58

@tudommitakarok: Bajnai és a kommunisták alatt a pályázatokat nem országgyűlési képviselők szervezetei nyerték, volt mondjuk döntési lap a pályázati bíralatoknál, nem várólistákkal kerülték ki a saját törvényeiket, az NCA egy profi korrekt rendszer volt, ehhez a hányadékhoz képest, az NCA vezetői nem félcédulások voltak, a rendszerben meg lehetett bízni, politikusoknak eszükbe sem jutott a civilek pénzéből lopni, az NCA elnökei nem szerveztek békemeneteket és folytattak közvetlen politikai tevékenységet, a szellemi színvonala a kormányzásnak és a civil kormányzásnak 10X magasabb volt, soroljam még?

Én is azok között voltam, akik ezt a nemzetáruló rablóbandát hatalomra juttatták, kétharmaddal.

Szeretném helyrehozni a tévedésemet, mellyel hozzájárultam MO bukásához.

Ha politikusok és politikai erők közt kell választani, MO-on úgy tűnik, ezt csak a kisebbik rossza alapon tehetjük meg.

A jelenlegi kormányzat, és annak kollaboráns kiszolgálói olyan borzalmas teljesítményt nyújtanak, amit legfeljebb csak egy jobbik tudna alulmúlni.

tudommitakarok 2012.11.13. 18:31:13

Én akkor sem állhatom a szocikat, ugyanolyan hiteltelen banda, mint a mostaniak, csak róluk korábban tudtuk. Eladták az országot, tönkretették az energia- és élelmiszeriparunkat, az oktatásban visszafordíthatatlan károkat okoztak, igenis kártékonyak voltak, és az ellenkezőjéről senki nem fog meggyőzni, soha, ahogy arról sem, hogy a mostaniak hitele is végleg elveszett a szememben, pedig 18 éves koromtól kizárólag rájuk szavaztam.

A Bajnai is jellemtelen tróger, de egyet el kell ismerni, libák ide, vagy oda: adott arra, hogy megfelelő poszton megfelelő, hozzáértő ember legyen, és az volt a fontos, hogy értsen a maga területéhez. Az Inernacionálé éneklésével emlékeztetett bennünket, hogy vele is jobb vigyázni, de ettől még tény, ami tény, az elmúlt 20 évben még ők ártottak legkevésbé.

tudommitakarok 2012.11.14. 08:47:48

Nah! 4 szakmai pályázatból egynek kiküldték az értesítőt e-mailre, hogy várólistás, és hányan vannak elötte. Ezek szerint a háttérhangyák lassan beletanulnak a dologba, már csak a döntéshozókat kéne kikupálni...

keleti42 2012.11.14. 16:35:59

@kerdeses: Mégsem megy az olyan egyszerűen, gondoltam én... Bemásolom a mai levelet:
Tegnapelőtt megküldött válaszomat az alábbiak szerint módosítom:
Kollégiumváltás esetén szükséges új regisztrációs nyilatkozatot beküldenie, amennyiben civil szervezetük fő tevékenységi köre a korábbiakhoz képest megváltozott.
A pályázati kiírás 5.3. pontja értelmében: lehetőség van a megelőző pályázati programhoz képest eltérő kollégiumhoz beadni a pályázatot.

keleti42 2012.11.14. 16:36:43

Szóval nincs csak úgy váltogatás ide-oda...

kreszács istván 2012.11.14. 17:22:44

Váltogatás ide-oda?

Megmondta a Latorcai úr, hogy a pályáztatás rendszere 2013-ra sokat egyszerűsödött...azt ugyan kihagyta, hogy mitől /mert attól nem, hogy nem kell beadni újra a számviteli beszámolót, nem kell újra regisztrálni, ha semmi nem változott az érintett szervezetnél...stb. stb../ ez az a képmutató kommunikáció, ami ezt az egész "kétharmadba" belebódult bagázst jellemzi..l

kerdeses 2012.11.15. 09:40:32

@keleti42: Váltogatás van, de csak nyilatkozatot leadni, ahogy ezt írtam korábban is (kerdeses 2012.11.11. 19:42:46).

Szóval ettől még nem lesz túl bonyolult a folyamat. Csak be kell küldeni a reg.nyil-t.

keleti42 2012.11.15. 09:48:17

@kerdeses: Nem. Egyértelmű, hogy csakis akkor lehet új regisztrációs nyilatkozatot leadni, ha VÁLTOZIK a civil szervezet fő tevékenysége. Tehát csakis akkor van új regisztráció, ha van új fő tevékenység.

kerdeses 2012.11.15. 11:19:16

@keleti42: A fő tevékenységről nyilatkozni kell....
mellékesen megjegyzem, hogy alapcélok közül, hogy a civil szervezet melyiket jelöli meg az a "magánügye".
Szóval h ez változott-e azt csak Ti döntitek el.
Gondolom az alapcélok közül van több olyan, ami alapján különböző kollégiumokhoz is be lehet sorolni az adott szervezetet.
Ezt vizsgálni nem lesz "joga" az alapkezelőnek. A kollégium esetleg mondhatja azt, hogy hát ez a tevékenység annyira nem ide tartozik.
Ettől még bárki mondhatja, hogy eddig mondjuk sporttal foglalkoztam, meg fiatalokkal (ez máris két kollégium), de szeretném a fiatalok nemzeti tudatát is erősíteni, szóval most az NO kollégiumhoz pályázok.

a VÁLTOZÁST Te, Ti döntitek el... nem ők...

keleti42 2012.11.15. 11:56:00

@kerdeses: Ez alapesetben és normális DEMOKRÁCIÁBAN így lenne, de nem itt és nem a NEA-nál, ahol képesek egy fül rossz bejelöléséért elutasítani egy pályázatot. Mellékesen: 4 hét sincs már a beadásig, van már "új regisztrációs" nyilatkozat? Ezek képesek csak azt elfogadni, amit ők adnak ki...

kerdeses 2012.11.15. 12:46:12

@keleti42:

Ez alapesetben és jelen esetben is így van...
A regisztrációs nyilatkozatból pedig a van-e új kérdés értelmetlen:
Belépsz az EPERbe, kitöltöd a saját adatokat....
Aztán kinyomtatod a szintén itt található regisztrációs nyilatkozat fül segítségével a frissített / új nyilatkozatot. Ennyi! (sztem)

keleti42 2012.11.15. 14:57:05

@kerdeses: Köszönöm az információkat. Idővel minden kiderül. -))

blundza 2012.11.19. 23:05:04

A támogatási szerződést tartalmazó levélben a számviteli beszámoló letétbe helyezését szolgáló dokumentumot is kérik.
Itt az igazira vagy egy másolatra gondolnak?

Na Persze 2012.11.20. 08:24:43

Ez elvileg az ajánlott levél (amiben felnyomtad a bíróságra a beszámolót) posta által lepecsételt feladóvevényének a fénymásolata, de azért kérdezd meg őket is.

czogy 2012.11.20. 10:43:15

Egy rövid szakmai kérdés: a nyertes pályázatok szakmai részét (tehát nem azt hogy mit mire költenek) nyilvánossá teszik valahol, hogy a nem nyertesek tanulhassanak az okosaktól? Vagy esélytelen, mert így kiderülne, hogy milyen 2soros, kormányközeli szervezetek pályázatai nyertek szemben a több éve sikeresen működ egyesületekkel szemben???

kreszács istván 2012.11.20. 21:10:29

"A nyertes pályázatok szakmai részét (tehát nem azt hogy mit mire költenek) nyilvánossá teszik valahol, hogy a nem nyertesek tanulhassanak az okosaktól? Vagy esélytelen?"

Sajnos inkább esélytelen. Esetleg Halász, Csizmadia, Latorcai, Bayer, Fricz nevű vagy valamely más CÖF-es, béke-szervezős narancsos "pártpolitika-mentes" civil-guru "lenyilatkozza" valamelyik korhűre fazonírozott független médiában, hogy mi az a keresztény nemzeti intelligencia által képviselt civil érték, amely szárnyra kelt a NEA által támogatott szakmai pályázatokban, tükrözve azt az új korszakot, melyet a nemzeti együttműködést kifejező távlatok nyitottak a korábban a bolsevik, majd a Gyurcsány-Bajnai féle oligarchia által béklyóba kötözött civil szféra előtt... stb.stb.stb.

bár tévednék..

menágernéni 2012.11.21. 10:27:08

@czogy: Ó, azt a többi kiírónál se kapja meg az ember, hogy mit kéne máshogy... mondjuk az NCA-s pályázatoknál ott voltak a pontszámok, legalább következtetni lehetett, hogy mire kaptál sok pontot az összesből, mire kevesebbet, tehát miben sikerült a bíráló szájíze alapján összeraknod a dolgokat, s miben nem.
De mint írtam, ez nem NEA sajátosság, sajna ez a többi pályázatnál is hiányzik.

menágernéni 2012.11.21. 10:30:09

Egy kérdés: szerintetek a 2013-as pályázat beadása kapcsán felmerült kérdésekkel most már a CIC-eket kell keresni, vagy még a volt Wekerlés, most EMET-es szakemberek a keresendők? Én autómatikusan az utóbbihoz fordultam első körben, segített is, mint rendesen, de mégis felmerült bennem a krdés...

PalikZ 2012.11.25. 12:36:29

@menágernéni: Mindegy, hogy melyiket keresed meg. Mindkettő segíteni fog. Ráadásul NEA ügyekben együtt is működnek: pl Miskolcon a CIC és az EMET november 27-én szervez közös tanácsadó napot.

menágernéni 2012.11.26. 14:40:58

@PalikZ: Elnézést, ha félreérthető volt a kérdésem, én a segítő szándékát egyiknek sem kérdőjelezem meg, hisz nálunk az EMET-es kolléga maximális hozzáértésről és jóindulatról tett tanubizonyságot az elmúlt évben, CIC-ékkel meg nem volt még ugyan civilileg dolgom, de egyéb területen jól csinálták, amiket csináltak.
A kérdésem inkább arra vonatkozott, van-e arra már valahol kiforrott álláspont, hogy a mostani pályázati időszakban, vagy a későbbiekben kihez, melyik képviselethez kell fordulni?

blundza 2012.12.11. 18:02:13

Most akkor mennyi pénz is jutott az egyes kollégiumoknak? Mennyi az a rögzített 20%?
süti beállítások módosítása